Foreninger

Nørre Aaby Skole har et godt samarbejde med flere af byens klubber og foreninger. Der er samarbejde med Nørre Aaby Badmintonklub, Nørre Aaby Brydeklub, Nørre Aaby Cykelklub, Nørre Aaby Båring Håndbold, Nørre Aaby Gymnastikforening, Nørre Aaby Idrætsklub, Nørre Aaby Jui Jitusu Klub, Nørre Aaby Krolfklub og Nørre Aaby Skakklub og Nørre Aaby Skytteforening. Foreningerne er på forskelligvis del af undervisningen. Det kan være ved deltagelse i idrætsundervisningen, UUV-timer og/eller ved deltagelse i skolernes motionsdag eller andre skoleaktiviteter.

Nørre Aaby Skole benytter ofte Tusindårslegeparken i Nørre Aaby til udflugter. En gang årligt arrangerer Tusindårslegeparken sammen med skolen en aktivitetsdag for 4. og 5. årgang.