Ny elev

Indskrivning på Nørre Aaby Skole til kommende 0. klasse
Hvert år medio november sender skoleforvaltningen via e-boks besked til alle forældre i Middelfart kommune, som har børn, der skal starte i 0. klasse i det kommende skoleår.
Yderligere information om skoleindskrivning vil være at finde på Middelfart kommunes hjemmeside, når materialet er færdigudarbejdet.

Orienteringsmøde kommende 0. årgang: Torsdag den 23.11.23 kl. 16.30-17.30 i mødelokale 501. 17.30-18.00 Rundvisning. Skolebestyrelsen inviterer på aftensmad fra kl. 18.00.

Invitation til orienteringsmødet kommer.

Intromøde Tidlig SFO: Onsdag den 21.02.24 kl. 16.30-17.30 i mødelokale 501

Indskrivning på Nørre Aaby Skole til kommende 7. klasse

Medio november afholder Nørre Aaby Skole orienteringsmøde for kommende 7. klasse. Elever fra Båring skole vil blive indbudt via Båring skole. Dato, tid og sted vil blive oplyst her på Aula. Alle interesserede er velkomne.

Indskrivning på Nørre Aaby Skole 0.-9. klasse indeværende skoleår
Ønskes en elev indskrevet på Nørre Aaby skole, er proceduren, at forældrene kontakter skolens kontor for en aftale om en  samtale med en person fra skolens ledelse og en rundvisning på skolen. Skolens kontor kan kontaktes mellem 7.00 og 15.00 alle dage.
Telefon skolens kontor: 88885560
E-mail: nraasko@middelfart.dk

Indskrivning 10. klasse
Elever til 10. klasse henvises til Middelfart kommunes 10. klasses tilbud. Se mere på 10'erens hjemmeside.

I menuen til venstre ses forskelligt praktisk information i forhold til at være elev på Nørre Aaby Skole.