Forældresamarbejde

Forældrene er den vigtigste medspiller udover børnene i vores arbejde og personalet i Nørre Aaby skoles SFO tilstræber en tillidsfuld kommunikation med udgangspunkt i Nørre Aaby Skoles værdier. Se værdierne beskrevet under menupunktet "Om skolen".

Forældrene vil kunne følge med i, hvad der sker i SFOen i SFOgrupperne på Aula. SFOen tilstræber også at være synlig på Nørre Skoles facebook-side.

Vi ønsker at møde forældrene med åbenhed og imødekommenhed i hverdagen. Alle skal føle sig velkomne, når de træder ind i SFOen. Vi forsøger derfor at skabe et klima, hvor forældrene føler, at der altid er tid til en lille snak.

Forældrene kan forvente at blive kontaktet, når personalet finder det nødvendigt at inddrage og informere, og alle kan komme til  os og aftale en tid til samtale, hvis der er noget omkring ens barn, som bekymrer.